Saturday, March 13, 2010

long time no see..

hey..seems da lme xpost pape..huhu
byak gile citer..tapi mybe tangan xlarat nak type sume..
even just tok arini pown da byak agenda aku..

arini tanggal 13 Mac 2010 besamaan dgan hari sabtu..
hari ni aku bz sgat n even now aku stil kat mcd nk update blog aku..
hehe~

al kisahnye begini..
pgi2 aku da bon nak p jogging ngan iffa , edie , n bf aku y tesayang..
kitaorg jog kt TTDI..(syok,syok)
hehe~bapak bes sial jog kat sne..

then dlam pkol 9 pg kaorg gerak p skola..
coz ak berbakti kpda skola ku y tercnta itu..
aku ade agenda cat kelas..
hehe~
bes la..ade main air lg 2..
n our mum (pn Ang) guru klas kami spend nc lmak..
TERBAEK..

then pas dr skola ktorg grak uma msing2 n dhantar ole driver rasmi kami..
ditaja oleh PROTON..coz driver ktorg pkai saga merah (FERRARI)
sape lg if bkan bf ksyangan aku 2..
then ktorg grak karaoke..

n nk taw x??
ade ckgu ikot ktorg kowt..
dye ade date nagan SALLY bai.
ckgu skola ktorang..
umo 24..2 je dpat ku britahu..hehe
dye pown join ktog karaoke n dpat la myumbangkan suare dye dsmping myumbangkan lagu..
hehe xdela ..gurau je..
suare dye sedap kowt..
tp ckgu 2 mcam NERD cket la..huhu~
next ktorang p BINTANG SIDEWALK CAFE (promote neyh..)
sume pekene NASI LEMAK TELOR MATA kat sne..
layan sial..hehe

thn ktorg grak MCD DAMANSARA DAMAI..hehe~
agak kenal la staff sne ngan ktaorng..
n cpi skang ktaorang still kt mcd..

arini aku penat la..sket kpale owh.
tpi y penting KITA ENJOY..
hehe~

Sekian r doe..
caw..

No comments:

Post a Comment