Monday, February 15, 2010

2nd day cuti sekolah

hye..today aku xdpat tido act..but aku xtaw nape..aku kol syang aku xangkat2..
rupe2 nye dye tido mati..adoyai~
tp arini aku bangon..dok melantak oren 1kg..mama beli byak gile siot..alfi ckap mkan oren dpat kisar lemak..aku pown xtaw btol ke idak..huhu~

then dlam pkol 1 aku tg0k RAIN'S FASHION CONCERT..bapak gempak gak r.. tp pitching lari byak la..tp xpe..muke dye comeyl..hee~

then pkol 3stgah ORA (adik aku) bwa p mcd..konon2 p study..aku bwa la laki ksyagan aku..hee~aku suruh dye bwak gitar,,tp teng0k2 xbawa..kcewa..
aku lpak kt mcd ngan membe adik2 aku..
jd la bdak2 skjap..

atlast laki aku pown smpai..dgan muke comeyl dye tuwh..haha~
comeyl ke.?? :)
dye ckap dye ade lggar kete org..tp dye lari..ade2 je dye ni..
aku syang dye owh..
:))

then aku lpak cpi xtaw pk0l brape..n mummy aku pown kol..

mama:"ai!ruma kamu ka mcd 2.??nda la kmu pndai balik?"
aku:"sabar..kjap lgi blik r..tggu ora jap abes wat kerja.."
mama:"na.!cpatla blik..maghrib suda ni..!"

aku dpat dosa tipu mama..haha~
pdhal ora cb0k lyan myspace n facebook dye kt psp alfi+aku...:)

ermm..2 jela k0wt aktiviti aku tok arini..
bapak bosan sial..
lg2 sayang aku ni sb0k upgrade laptop dye..
download youtube downloader la..ini la itu la..
aku bosan dok tgok dye download bendalah 2..
huhu~

conclusion:arini aku epy+borink..hehe~
but aku still dpat hangout nagn sayang aku..
hee~

I LOVE U SYANG.!!!

No comments:

Post a Comment